Mijn dochter (Famke - 17 jaar) en ik hebben Eline toevallig ontmoet op een woonbeurs waar we aan de praat raakte. Na enige woorden gewisseld te hebben hadden Famke en Eline al snel een klik. Famke wilde al heel lang een inloopkast (tja, tienermeiden) maar ons huis laat dat gewoon niet toe. Daar dacht Eline anders over. We hebben nummers uitgewisseld en binnen 3 weken zaten we bij ons thuis aan de koffie. Ondanks de afstand (wij wonen in Hoofddorp) was de afspraak snel gemaakt. De vraag was om een ontwerp te maken voor een stoere maar functionele slaapkamer met, je raadt het al, een inloopkast. Nadat we de offerte van Eline hebben ontvangen en hierop akkoord hadden gegeven, kreeg Famke de opdracht een mood-bord te maken.
Zo gezegd, zo gedaan. Na nog wat tips qua kleur en functionaliteit is Eline aan de slag gegaan.
Inmiddels hebben we het ontwerp ontvangen en is het oude behang inmiddels verwijderd en de muren glad gestreken met stuc. Eline, dank je wel voor je inspiratie en hulp. Als weduwnaar met een tienermeid had ik de wijziging van de slaapkamer al enige poos uitgesteld. Door jou durfde ik de stap te maken en heb ik sinds jaren weer een onwijs blij en energiek kind. Heel veel succes gewenst met je mooie bedrijf en je hulp. Mocht een lezer van deze review op zoek zijn naar een styliste en twijfelen, niet doen. Neem contact op met Eline en laat je verbazen over hoe het ook kan.